niedziela, 21 kwietnia 2013

Prolog

Witajcie!

Na tym blogu będę pisał książkę pt. Przygody Detektywów!. Dziś mnie tak wena złapała, że napisałem Prolog, pierwszy rozdział i kończę drugi o.O Więc jeżeli ktoś chce kolekcjonować na komputerze moją książkę, może pobierać po rozdziale stąd, lub czytać tu na blogu. Łapcie Prolog ;)


Prolog

Siema! Ja jestem Hubert, lecz znajomi mówią mi Mupp. Przezwisko to wzięło się z gry zwanej Transformice! Ta gra jest fajna, lecz szybko się nudzi. Teraz trochę o mnie. Jestem wysoki, mam kasztanowe włosy i zielone oczy. Mieszkam na Porębach. Lubię zwierzęta. (Sam mam 5 chomików, psa i 4 koty!) Tutaj rzadko jakieś auto przejeżdża. Chodzę do szkoły w Młynisku, a parafię mam w Łyskorni. Śmieszne, co? Mam koleżankę Karolinę, na którą mówią Topa. Przezwisko też wzięło się z Transformice! Jest ona wysoka, ma niebieskie oczy i też lubi zwierzęta. Mamy taki klub, który nazywamy Klub Detektywów! Bawimy się tam i różne inne. Mam jeszcze kolegę Mateusza. On nie ma ksywki! Chyba że Mati. To tyle co do opisu. Życzę miłego czytania!

1 komentarz:

  1. Hejka, bardzo bardzo FAJNY blog a prop ja jestem ta Topa :)

    OdpowiedzUsuń